Sosiaalinen media ja markkinointiviestintä -etäkoulutus tiistaina 26.1.2021 klo 10.00–11.15

Teatterikeskus järjestää vuoden 2021 alussa jäsenistölleen ja muille kiinnostuneille tiiviin ja tehokkaan koulutuksen markkinointiviestinnästä somessa. Koulutuksessa käydään läpi, kuinka omia yleisöjään voisi kasvattaa sekä annetaan vinkkejä, mitä ottaa huomioon somesisällöissä. Koulutuksessa käydään läpi Instagramin ja Facebookin ammattikäyttöä sekä opetellaan somemainonnalle (kustannus)tehokas rakenne kohdennuksineen.
 
Koulutukseen voi osallistua matalalla kynnyksellä riippumatta, onko aiempaa kokemusta markkinointiviestinnän toteuttamisesta. Se pyrkii tarjoamaan käytännön ideoita ja ratkaisuja kaikille painopisteenä resurssien tehokas hyödyntäminen ja esittävän taiteen lippujen myynti.
 
Koulutuksen pitää markkinointiviestintä- ja konsultointitoimisto Pink Eminencen sosiaalisen median asiantuntija Hanni Vakkilainen. Hannilla on laaja kokemus erilaisista luovien alojen viestinnän töistä kädet savessa -tapahtumaviestinnästä mainontaan sekä mediasuhteista ja viestinnän strategioihin. Hänelle voi lähettää halutessaan ennen koulutusta mailia, minkälaisia viestinnän haasteita kohtaatte, ja Hanni ottaa niitä mahdollisuuksien mukaan huomioon koulutuksen sisällöissä. Hänet tavoittaa .
 
Sosiaalinen media ja markkinointiviestintä -etäkoulutus
tiistaina 26.1.2021 klo 10.00–11.15 Zoomissa
 
Ilmoittautumiset etäkoulutukseen pe 22.1.2021 mennessä: https://forms.gle/bQMthnQxd4tXJPTHA
 
Koulutuksen hinta: 20 € Teatterikeskuksen jäsenille, 35 € muille.
Ilmoittautumisen peruutukset ja muutokset maksutta pe 22.1. asti.
Linkki koulutukseen lähetetään ilmoittautuneille koulutusta edeltävänä päivänä.
 
Lisätietoja: Kaisa Paavolainen, kaisa.paavolainen(at)teatterikeskus.fi